קטגוריה נסיעות

לוס אנג'לס - בין כוכבי אמנים בהליכה התהילה של הוליווד
נסיעות

אנתוני פרקינס מככב על שדרת התהילה של הוליווד, כשתסע ללוס אנג'לס תגיע עם הכוונה המיידית ללכת לראות את שדרת הוליווד המפורסמת. זה היה המקרה בביקורי הראשון בלוס אנג'לס. אין ספק, שדרה זו היא אירוע חיוני, ליתר דיוק הקטע המכונה אסלה של התהילה המקבלת גם את השם Paseo de las Estrellas.

חוף לחוף (1) - 4 היבטים שיש לקחת בחשבון בעת ​​תכנון הטיול

עליכם לדעת ליהנות מהדרך כשנוסעים מחוף לחוף כאשר אנו מתכננים את טיולנו מחוף לחוף דרך ארצות הברית וקנדה, ישנם ארבעה היבטים חשובים שהיינו צריכים לקחת בחשבון לפני כן. מנטליזציה כדרישה בסיסית להצלחת טיול זה, חשוב להיות מודעים לכך שהאושר בדרך, ולא במטרה.

זה היה ביקורם של אנדרטאות הקניון הלאומי בוושינגטון

אנדרטת לינקולן בקניון הלאומי בוושינגטון - תמונה: סלבדור סמארנק בביקורנו בוושינגטון, בטיול החוף לחוף בארצות הברית, הייתה לנו הזמנה לשהות במלון רמדה אין בפארק קולג ', בסמוך לבירה הפדרלית. אבל לפני שהיינו צריכים לנסוע 254 ק"מ מלנקסטר, שם עזבנו בשעה 08:30.

חוף לחוף (9) - ביקור בקהילה של אמיש במחוז לנקסטר

קהילת אמיש במחוז לנקסטר בפנסילבניה - תמונה: Salvador Samaranch השלב הבא שלנו במסע מחוף לחוף דרך ארצות הברית וקנדה לוקח אותנו מאדיסון למחוז לנקסטר, שכבר נמצא בפנסילבניה, במטרה לבקר בקהילה של אמיש. . הגענו ללנקסטר בסביבות השעה 13 אחר הצהריים, ואחרי שעשינו עצירה קצרה במוטל, טיילנו במקומות שונים באזור, כמו מרכזי מלאכה מקומיים, כמו מלאכת יד של אמיש ותרבות.

כרוניקה של טיול מחוף לחוף דרך ארצות הברית וקנדה

סלבדור ואורורה בעמק המונומנטים באריזונה - תמונה: סלבדור סמאראנש אני שמח לבשר שבנסיעות בגיאס לארצות הברית מתחיל פרסום כרוניקה של טיול נהדר מחוף לחוף דרך ארצות הברית וקנדה, הלוך ושוב . לשם כך אני מברך את ידידי סלבדור סמארנץ ', שבקיץ 2010 עשה את הטיול הזה, עם משך של 64 יום, על יותר מ 18.

חוף לחוף (13) - בקרו בג'ורג'טאון ובבית הקברות ארלינגטון בוושינגטון

קבר החייל האלמוני בבית העלמין בארלינגטון בוושינגטון - צילום: סלבדור סמאראנש היום הוא יום ראשון ואנחנו מתחילים את יומנו השני בוושינגטון הבירה, במסענו מחוף לחוף דרך ארצות הברית וקנדה. יצאנו מהמלון בשעה 8:30 לפנות בוקר ופנינו היישר אל ג'ורג'טאון, עיירה ליד וושינגטון הבירה.

Coast to Coast (6) - גלריות תמונות של Asbury Park and Freehold בניו ג'רזי

קרוסלה הוגנת בפארק אסברי בניו ג'רזי בטיול החוף לחוף דרך ארצות הברית וקנדה, בניו ג'רזי ביקרנו בשני מקומות שהיוו את המפתח בתוואי ברוס ספרינגסטין, פארק אסברי ו פריהולד. לפניכם גלריית תמונות של ביקורנו בשתי המובלעות של החוף המזרחי של ארצות הברית.

רומסון ופריהולד, בעקבות דרכו של ברוס ספרינגסטין בניו ג'רזי

אזור מגורים בחופשון בניו ג'רזי לאחר ביקור בפארק אסברי ובפוני האבן, בתחילת טיול הכביש שלנו מחוף לחוף דרך ארצות הברית וקנדה, אנו הולכים בדרכו של ברוס ספרינגסטין דרך ניו ג'רזי ופנינו לרומסון, בערך 45/50 ק"מ מפארק אסברי הנ"ל. מדוע דווקא רומסון?

חוף לחוף (7) - פארק אסברי ופוני האבן של ברוס ספרינגסטין

פוני האבן, הבר אייקונים של ברוס ספרינגסטין בפארק אסברי בניו ג'רזי בתחילת הדרך הזו של מסע החוף לחוף שלנו בארצות הברית, ואחרי שביקרנו בפילדלפיה בבוקר, פנינו לפארק אסברי, שנמצא 125 ק"מ משם, יחסית קרוב לניו יורק. פארק אסברי היא עיירת חוף באוקיאנוס האטלנטי בניו ג'רזי, עם טיילת עץ אטרקטיבית למדי וחוף רחב.

חוף לחוף (3) - הגעה לניו יורק ותחילת הטיול

שברולט אימפלה, רכב שכור לנסיעה מחוף לחוף דרך ארצות הברית - צילום: סלבדור סמאראנש טיולנו מחוף לחוף דרך ארצות הברית התחלנו להגיע מוקדם מאוד לשדה התעופה של ברצלונה, לקחת את המטוס שלוקח אותנו לשדה התעופה בניוארק. בניו יורק זו הייתה טיסה שקטה ודייקת והגענו לניוארק בשעה 14 שעות מקומיות, אחרי שמונה וחצי שעות טיסה.

חוף לחוף (16) - באיזה סוג מסעדות אוכלים על הכביש במהלך הטיול

הקמת חבית קרקר בדרך לנאשוויל לטיול שלנו מחוף לחוף בארצות הברית, כשארגנו הרגלים יומיומיים, כבר הדלגנו את מבחר המסעדות עם השם המסוים. אבל יש עדיין היבט כפול שיש לקחת בחשבון. ראשית, היינו צריכים להחליט מה האופציה של המסעדות בהן אנו נשתמש הכי הרבה, אם נלך למפעלים בהם עלינו לבצע ולהרים את ההזמנה בדלפק, כמו פעמון הטאקו, הרכבת התחתית או מקדונלד'ס, או שנבחר לשבת כמו כמה רבותיי ומחכים שיבואו לשרת אותנו.

קונצרט פעמונים פותח את אירועי אל גרקו 2014 בטולדו

מגדל הפעמונים של קתדרלת טולדו הידעתם שאירועי ההנצחה של אל גרקו 2014 נחנכים עם קונצרט פעמונים בטולדו? אכן, השנה מתחילה השנה המוקדשת לגרקו, במהלכה יבוצעו פעילויות תרבותיות חשובות הן בעיר שאליה נקשרו חייו, כמו במדריד או בוולאדוליד.

חוף לחוף (15) - בדרך בדרך מוושינגטון לנאשוויל

כביש לנאשוויל בטיול מחוף לחוף דרך ארצות הברית. היום עזבנו את המלון מוקדם מאוד, בסביבות השעה 7 בבוקר, מכיוון שהיה לנו כמעט 1,100 ק"מ קדימה עד שהגענו לנאשוויל, בטיול שלנו מחוף לחוף דרך ארה"ב ו קנדה בבוקר, עם כל השמש עלינו, היינו צריכים לעצור כמה פעמים כדי ללכת, לשתות קפה ו / או קוקה קולה, ואפילו לישון זמן מה כי הייתי מנומנם.

זהו ביקורו של נאשוויל, מקדש מוזיקת ​​הקאנטרי

אווירת מוזיקת ​​קאנטרי בנאשוויל בטנסי בטיול שלנו מחוף לחוף בארצות הברית הגענו לנאשוויל, בירת מדינת טנסי, אם כי המאוכלסת ביותר היא ממפיס. נאשוויל שוכנת על גדות נהר קמברלנד ומוכרת לעיתים קרובות בשם מוסיקת סיטי, שכן מאז ומעולם הייתה לה השתלה מוזיקלית חזקה יחד עם ענף תקליטים חשוב.

חוף לחוף (14) - זהו ביקור המוזיאון בקניון הלאומי בוושינגטון

נוף לקניון הלאומי בוושינגטון מהקפיטול - צילום: סלבדור סמארנק ביום השלישי שלנו בוושינגטון, במהלך המסע מחוף לחוף דרך ארצות הברית וקנדה, יצאנו בשעה 8.30 בבוקר מהמלון. פנינו לתחנה המרכזית של הרכבות, תחנת האיחוד, שם אנו משאירים את המכונית בבניין חניה המחובר אליו.

Coast to Coast (12) - גלריית התצלומים של בית הקברות ארלינגטון בוושינגטון

בית הקברות ארלינגטון בוושינגטון - תמונה: סלבדור סמאראנש אחד הביקורים העזים ביותר בוושינגטון במהלך המסע מחוף לחוף בארצות הברית ובקנדה היה בית הקברות ארלינגטון. בתצוגה מקדימה של הכרוניקה, הנה גלריית תמונות של בית הקברות בארלינגטון. בית הקברות ארלינגטון בוושינגטון - צילום: קבר סלבדור קמרדן בבית הקברות ארלינגטון בוושינגטון - תמונה: קבר סלבדור קברדן בבית הקברות ארלינגטון בוושינגטון - תמונה: בית הקברות סלבדור סמבראנש ארלינגטון בוושינגטון - תמונה: סלבדור סמאראנש בית הקברות ארלינגטון בוושינגטון - תמונה: Salvador Samaranch Cemetery Arlington בוושינגטון - תמונה: קבר החייל הלא ידוע בסלבדור סמאראנש בבית העלמין בארלינגטון בוושינגטון - תמונה: Salvador Samaranch Cemetery Arlington בוושינגטון - תמונה: אנדרטת בית הקברות סלבדור סמאראנש של ארלינגטון בוושינגטון - תמונה: סלבדור סמאראנש שירותים שימושיים עבור הנסיעות שלך <>

חוף לחוף (30) - זה היה ביקורם של דאלאס ומוזיאון הרצח של JFK

מוזיאון Sixt Floor של דאלאס בטקסס ביום החדש שלנו לטיול בין חוף לחוף בארצות הברית, לאחר ארוחת הבוקר נסענו היישר לדאון העיר דאלאס, שם הצלחנו להחנות את המכונית בחניון חיצוני במחיר של $ 1.75 לכל היום. . דאלאס היא העיר השלישית בגודלה בטקסס, אחרי יוסטון וסן אנטוניו.

כך גם המוטלים לצד הדרך בארצות הברית

חדר זוגי במוטל לצד הדרך בארצות הברית בטיול מחוף לחוף דרך ארצות הברית, או בטיול לאורך החוף המערבי, ללא ספק האלטרנטיבה הטובה ביותר שיש לנו היא מוטלים לצד הדרך. אבל איך המוטלים שמצאנו במסלול? המוטלים נמצאים בדרך כלל באזורי השירות של הכבישים או הגישה לעיירות השונות.

זהו ביקורו של גרייסלנד, האחוזה והמוזיאון של אלביס פרסטלי

קבר אלביס פרסטלי בגרייסלנד בממפיס בממפיס, עיר של מדינת טנסי הממוקמת בסמוך לנהר מיסיסיפי, האטרקציה התיירותית העיקרית היא גרייסלנד, המקום בו התגורר ונקבר אלביס פרסלי. יש לציין כי העיר ממפיס ידועה בארצות הברית בזכות בלוז ומנגל.